Thursday, January 25, 2018

Bingkisan Buat Aku...

Dari Kamu...
Kenapa baru sekarang aku temui kamu...
Satu persoalan yg aku tidak mampu utk mncari jawapan...
Noktah disitu diam seribu bahasa...
Merenung jauh saujana bukan mncari jawapan...
Tapi...
Mencari ketenangan setelah aku bersendirian...
Sungguh,
Betapa aku rindu kamu...

Untuk Kamu...
Selama terpisah kau tetap dalam ingatan..
Kaulah permata yang memberi sinar dalam hidupku..
Kau lah jua cinta hatiku...
Namun ku terlewat menyedari hakikat ini..
Tanpa ku sedar kau telah dimiliki..
Sinar cahayamu tiada lagi untukku.....
Namun takdir penentu segalanya..
Kau tiada lagi di sisi ku..
Kau pergi terus menghilang..
Andai masih kau perlukan aku..
Ku sentiasa di sini menantimu..
Seperti mana dirimu pernah menungguku..

No comments:

Sedikit Waktu

Terkadang, Aku perlu waktu, Untuk sendirian.. Tanpa ditanya kenapa, Kerna, Aku pun tidak pernah tahu, Alasannya kenapa….