Saturday, January 7, 2017

Aku dan Kamu..

Sayang..
Kita berpisah bukan kerana tiada persamaan antara kita....
Namun bukan jua perasaan cinta yg pudar...
Tapi disebabkan takdir yg bukan milik kita...
kau dan aku menjadi suatu kenangan terindah...
Yang tidak mungkin aku boleh lupakan sehingga akhir hayat...
Nama mu sudah terpahat didalam hati ini...
Percayalah....
Kehadiran kamu sesuatu yg tidak diduga...
Yang menjadi pertama dan terakhir dalam hidup ini....

















Sayang.....
Cuma satu permintaanku.....
Rindui aku selagi yg termampu....
Lupakan lah aku jika kamu mngecapi bahagia bersama insan yg menjadi milik kamu....
Bukan ini yg ku mahu....
Tapi....
kebahagian kamu menjadi pengubat aku.....
Mungkin ini wardah akhir ku.....
Untuk mu....

No comments:

Sedikit Waktu

Terkadang, Aku perlu waktu, Untuk sendirian.. Tanpa ditanya kenapa, Kerna, Aku pun tidak pernah tahu, Alasannya kenapa….